Kortdag och klippning..

06:35 ringde väckarklockan imorse, jag var inte alls laddad att åka på jobbet var så fruktansvärt trött! Enda sättet att lyckas ta mig upp är att jag intalar mig själv att när jag kommer hem idag så kan jag lägga mig och vila en stund.. dock brukar jag oftast vara allt annat är trött när jag kommer hem på dagarna men det gör mig ingenting.. :P Som tur va hade jag iaf kortdag idag, jobbade till kvart över 1, men jag hade så lite att göra på slutet så jag smet iväg lite tidigare =) När jag kom hem åt jag mig lite lunch och sedan cyklade jag med Betty en sväng. Per är på någon utbildning om Tracker hundpejlar i Stockholm idag och kommer inte hem förän imorgon förmiddag. Så ikväll är det tjej kväll här hemma, jag och Betty :P Har även hunnit vara och klippt mig på Svarta saxen i eftermiddag, blev riktigt bra tycker jag. =) 

Pratade med Matilda i går och planerade inför våran Åre resa helgen efter påsk, ska bli så jäkla kul att träffa brudarna! Var alldeles för länge sedan nu! Det kommr bli allt från längdskidor med varm choklad till en varm jacuzzi, med ett glas vin kanske? :D

För övrigt så har jag och Betty varit på vår andra cykelrunda ikväll, så för idag får det nog räcka med motion för oss, det har nog bra precis blivit en mil på cykeln idag =) Hade tänkt att jag skulle träna ikväll också men eftersom min hals inte mår riktigt hundra så får jag nog vänta tills imorgon och se om det blivit nå bättre..

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0