Lååång ledig!

Då var det redan fredag och vad ska man hitta på idag på sin lediga dag? (Är lång ledig den här helgen fredag - söndag, så det känns riktigt bra) Jo jag har ungefär 1000 saker att göra, jag ska stor städa lägenheten som är full av hund hår efter Betty.... och sedan ska jag till att göra en efterätt, eller rättare sagt en till efter mitt lilla misslyckande igår, bra Anna... så att vi har något att bjuda på ikväll nä M & I kommer på besök, men då måste jag först handla, också skulle jag ha varit ner på stan en sväng, hade velat köpt nya tallrikar hit, de tallrikar vi äger har bäst före datumet gått ut på för länge sedan :D Så här ser de iaf ut, fina tycker jag!  




Nu ska jag och Betty ta oss en promenad till Ica tror jag, så jag är redo att börja på med den goda efterätten när Per och Nils gjort klart sin hemtenta som de har idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0