Snart bär det av mot Hoo...

Ja då var det inte så fasligt många timmar kvar tills jag svänger av mot Hoo. Skulle vilja säga att det är bra precis 14 timmar kvar! och det känns väldigt bra! Ska bli kul att komma hem i påsk och allra bäst är ju att jag är ledig en hel vecka! :D

Får se vad som händer i morgon kväll, någonting blir det iaf, tror att det skulle vara någonting på Kaffestugan eller Lergodset..

Har jobbat ett sånt här "roligt" arbetspass idag mellan kl 10-20... :S Skjutsade Per till flyget mot Östersund i morse, så i kväll har jag och Betty varit ensamma igen, vi var på en promenad när jag slutat och sedan har jag haft fullt upp med att packa, diska, dammsugit golven som var så full av hundhår att påsen höll på att explodera i dammsugaren, inte bra..

Nu ska jag gå en snabb promenad med Betty och sedan är det duschen och sängen som gäller så jag orkar köra hem imorgon.

GLAD PÅSK på er alla!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men Anna, detta går ju inte. Du måste ju blogga LITE mer =P kom igen ;P hehe! Nu kom A hem, så nu ska jag gå ner och elda lite innan han gapar =P Kram

2009-04-16 @ 15:13:17
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja jag vet! Har inte haft tid i veckan, men när jag kommer tillbaka till Umeå blir det bättre ;) Är på väg till Åre snart med några kompisar :D Ha det bra! Kram

2009-04-17 @ 12:20:03
Postat av: magda

Fortfarande på väg mot Hoo?;).. Tycker som du borde vara framme snart och kunna klämma fram ett nytt inlägg;D

2009-04-28 @ 15:47:53
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0