Hemfärd..

Ja idag är man ledig, så skönt!! Ska ner på stan om ett tag och se om jag hittar mig nå nya kläder =) Sedan ska jag på ögonkontroll på sjukhuset och då kommer jag nog inte se vidare värst mycket när man kommer där ifrån, eftersom de droppar i nå grejs i ögonen, pupillena blir jätte stora så man ser helt drogad ut när man går.. =P Men men det går nog bra, Per hämtar mig sedan och då bär det av mot Hoo =) 

I vecka har jag inte gjort så mycket annat är att jobba och träna lite på kvällarna =) Förra helgen var det fest hos kusinerna, jag körde så det kunde faktiskt ha varit roligare =P Annars var det kul, mycket folk blev det tillslut också!!! =)

Uppdaterar här efter helgen då jag hoppas på lite bilder på valparna som vi ska titta på i helgen! =)

Ha det bra! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Varför har du vart och kollat ögonen? Är det nå galet?! Är du oxå ute efter en valp nu?! =) / Veronica

2009-05-11 @ 12:45:30
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0