Hero!

Ja då har det gått en vecka sedan jag skrev sist. Tiden går fort. Jobbade nästan hela förra veckan, var ledig på fredag också nu i helgen då. Var tänkt att jag skulle åka hem med flyg på torsdag kväll efter jag jobbat klart, men så blev det inte riktigt eftersom Nextjet personalen var aningen stressad och på mycket dåligt humör, kanske det har ett samband?? Jag kom iaf dit till strax efter kl sex, planet skulle gå 18:55. När jag kom till flygplatsen så var det propp fullt med folk överallt men jag ställde mig i den kön som jag blev tillsagd och när jag äntligen kom fram så sa den där sura kä*ingen  att de hade slutat sålt stand by - biljetter (även fast de hade platser kvar) jag skulle ha varit där kl sex, för då hade de minnsan inte varit nå mycket folk där osv... Lägomt nöjd vände jag mig om och stegade ut från flygplatsen, efter att stått och försökt diskuterat en stund, men jag insåg ganska snabbt att det inte var någon mening eftersom hon totalt struntade i det jag sa och fortsatte med nästa.. :S Men som tur va hade jag träffat Malin H vid bussen samma morgon och hon skulle åka hem på fredag mitt på dagen, så jag fick lifta med henne, Tack =)

Åter till lite roligare saker, i helgen har jag varit till HIlja och ridit, och det var ju lika roligt som alltid! =) Vi red ner till macken i Kälarna och köpte oss en glass, också tog vi oss en tur genom skogen =P 

I går (söndag) så var vi och hämtade Hero, han hade blivit lite större sedan förra helgen när vi var dit och tittade =) Per är är hemma och är "pappa" ledig den här veckan så jag får varken träffa Hero eller per i veckan, kändes ju lagomt kul igår kväll när jag var tvungen att åka upp hit.. Som tur är jobbar jag kort vecka, slutar kl 12 på torsdag och då bär det av hem till lille Hero =) Mamma och pappa kommer också hem på tor kväll, efter en vecka på Kreta, tror jag måste ta och sola lite solarium innan dess så man inte ser alldeles krit vit ut :D På fredag ska vi iväg och hämta Silver ska bli så kul att få hem honom igen! =)

Här kommer lite bilder på Hero, som jag sagt tidigare så är det ju inte det lättaste att ta kort på en sån här liten krabat som inte kan stå still :P Också har man ju som vanligt bara mob att ta kort med...








Bira blev väldigt glad när hon fick syn på Hero och han lika så =)


Här ser det ut som både Hero och Erik håller på att somna =P

Nästa uppdatering blir nog i slutet av veckan, och då hoppas jag att jag har lite kort på Silver också! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hero är verkligen söt...så söt att jag tror det måste bli två valpar för min del...;-)

Systeryster

2009-05-19 @ 08:53:08
URL: http://pysselboa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0