Inne på sista veckan...

Ja då var vi inne på sista jobb veckan i Umeå för den här våren innan vi flyttar hem över sommaren! =) Känns både bra och dåligt, kommer sakna mitt jobb här uppe! Idag var det en sådan här dag som man satt och tänkte "gud vilket roligt jobb jag har!" när jag åkte hem! Men det känns ändå roligt att få komma hem till mina kära djur i sommar och även att få komma tillbaka till jobbet hemma! =)

Hero är här i veckan och det fungerar riktigt bra, han sover hela nätterna och pinkar inte inne! Kan det bli bättre?! =P Igår var han och busade med en Norrbottenspets valp som är 10 veckor, vi var på en stor fotbollsplan med dem så de fick springa av sig ordentligt! Kan säga att han sov ett bra tag sedan! =P 

Här är lite bilder på dem! =)







I fredags var vi och hämtade Silver! Riktigt roligt att få hem honom! Va ute och red i lördags och i söndags var Linda med på en liten tur!
 





Här är vi ute på en kvällspromenad!





Ja det var väl vad jag hade för den här gången! =)
HA det bra! Kram!

Kommentarer
Postat av: Magda

Härligt att ni "flyttat" hem nu, om du inte har för fullt upp i veckan kna vi väl kanske ta nån promenad?:)

2009-06-02 @ 08:35:44
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0