Valpar!

Ja då var man i Umeå igen efter en helg hemma i Hoo..

Idag blev det en heldag på jobbet från kvart i 8 till halv sex, men imorgon jobbar jag bara halv dag i stället så det kanske inte gör så mycket! =) Erik kom hit i kväll han ska var här någon dag och hälsa på oss! =) Så imorgon blir det en tur på stan för brorsan efter jag slutat! :D Jag tänkte jag skulle köpa mig en mick till datorn så jag kan sitta och prata med Linda som är i Norge nu.

I går (söndag) var vi och kollade på de små undervrken till valpar! 7 veckor blir dom imorgon, vi valde en som heter Hero, som vi tror och hoppas ska bli både fin, en duktig jakt hund och sist men inte minst en trevlig familjemedlem =P Det var 4 hanar och 5 tikar i kullen.

Här är lite bilder på valparna!


Per och Hero! Tror ni att det kan bli någon jakthund av den här lilla krabaten?


Vill inte riktigt kolla in i kameran, han har fullt upp med att kolla vart syskonen är..



En söt bild på Haiko som är lite trött efter en lekstund..






Ja så där ser dom små valparna ut! Kommer att lägga ut fler bilder när vi fått hem Hero =)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Vilka fina bilder, tycker att han ser vild ut då du håller honom i famnen. Kanske betyder att han blir "vild" på älgarna också!!! Det tror jag säkert. Syster

2009-05-11 @ 22:54:56
URL: http://pysselboa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0